1. Evangelist Luka ni bil košarkar

 

Luka je eno najbolj pogostih imen, ki jih starši dajejo v zadnjih letih dečkom. Z gotovostjo lahko rečemo, da to ni zaradi evangelista Luka, ampak prej zaradi Luke Dončića. A če primerjamo oba, je prvi vplivnež na sceni že dva tisoč let, drugi pa slabo desetletje in morda je še eno pred njim. Prvi je bil pisatelj, drugi je košarkar. Življenjska doba športnikov v javnosti je sorazmerno kratka, saj le redkim uspe, da so na sceni več kot deset ali petnajst let. Med tem, ko knjiga ostane, tudi če je morda v določenem obdobju obležala zaprašena na policah ali v bunkerju kakšne knjižnice. V letu 2025 je za nedeljsko bogoslužje v Katoliški Cerkvi določeno branje evangelija po Luku. Za uvod v razlago Lukovega evangelija najprej nekaj o tem avtorju dveh pomembnih knjig Nove zaveze: evangelija po Luku in Apostolskih del. 

Evangelist Luka je med vsemi pisci evangelijev najbolj pripoveden. Napisal je zgodbo o Jezusu Kristusu in zgodbo o začetkih njegove Cerkve. Čas nastanka teh dveh knjig se umešča v obdobje med 70 in 90 letom po Kristusu. Luka naj bi bil zdravnik in Pavlov sodelavec, kar pa ni popolnoma gotovo. Vsekakor je bil zelo izobražen, dober pisec, vešč v grščini, poznavalec starozaveznih spisov. Tudi ni bil Jezusov sodobnik in očividec vsega, kar se je z Jezusom dogajalo. Bil je druga ali tretja generacija po Jezusovi smrti in vstajenju. Kot vir je uporabljal Markov evangelij in druge Gospodove izreke ter ustne in pisne vire. Po tradiciji naj bi bil Sirijec iz Antiohije. Večino življenja pa je živel v Grčiji, kot pravi Hieronim, je evangelij pisal v Ahaji, umrl pa v Tebah. V uvodu v evangelij je Luka edini, ki tudi nekaj pove o svojem pisanju in komu ga posveča: »Ker so že mnogi poskušali urediti poročilo o dogodkih, ki so se zgodili med nami,https://www.z-ams.si/04e67d4b-c437-45bc-bc26-d786b98d03b6" alt="" width="8" height="10" /> kakor so nam jih izročili tisti, ki so bili od začetka očividci in služabniki besede, sem sklenil tudi jaz, ko sem vse od začetka natančno poizvedel,https://www.z-ams.si/04e67d4b-c437-45bc-bc26-d786b98d03b6" alt="" width="8" height="10" /> tebi, nadvse odlični Teófil, vse po vrsti popisati, da spoznaš zanesljivost naukov, o katerih si bil poučen« ( Lk 1, 1-4). 

Luka na začetku evangelija omeni nekaj pojasnil, zakaj se je lotil pisanja Jezusovega življenja in oznanila, če so pred njim to storili že drugi. Med njimi so bili očividci in priče velikonočnih dogodkov in Jezusovega javnega delovanja. Luka sam se ne šteje mednje, a vseeno je želel stvarem priti do dna, da bi ugotovil, kaj je res in kaj ne. To kaže na dejstvo, da je o Jezusovem življenju bilo že marsikaj napisano in povedano. Vsekakor je že obstajal Markov evangeliji in Jezusovi reki, kot dva znana vira. Očitno pa je Luka poznal več različnih virov in je želel narediti novo sintezo, ki bo verodostojna. Predvsem se je oprl na tiste, ki so bili žive priče Jezusovega življenja, kar pa niso bili samo apostoli, ampak tudi drugi in žene, ki so Jezusa spremljale na poti trpljenja in smrti in v času javnega delovanja. Posebnost Lukovega pisanja je v tem, da je vse proučil od začetka, iz temeljev, da je to naredil natančno in skrbno ter dosledno, kot so se stvari dogajale. To ne pomeni zgodovinsko natančno, ampak kako se je počasi razodevalo, da je Jezus zadnji prerok, mesija in Božji sin. Lukov evangelij in apostolska dela so tako dokaz za neprestani razvoj tradicije, ki se je že v prvem stoletju prenesla od apostolov v drugo in tretjo generacijo po Jezusovem vstajenju. 

Direktni naslovljenec Lukovega evangelija je »odlični Teofil«, o katerem ne vemo nič drugega kakor to, da je že nekaj vedel o Jezusu, Luka pa mu želi posredovati zanesljivost vsega, kar je v tistem času krožilo v javnosti o dogodkih, ki so bili povezani z Jezusom.

Lukova teologija poudarja zgodovino, geografijo in veliko skrb za uboge. Ta zgodovina pa ni zgodovina faktografije, ampak odrešenjska zgodovina. Nekateri razlagalci pravijo, da je Luka sestavil triptih: Izrael, Jezus in Cerkev. Jezus je središče, ki povezuje Izrael in Cerkev ali staro in novo zavezo. Odrešenjska zgodovina je ena, od začetka do konca sveta. O tej zgodovini pripoveduje na način, ki je ljudem blizu. Piše v jeziku, ki so ga razumeli Judje in Grki. Njegov evangelij je napisan na način, da bi se z njim, z Jezusom, lahko srečali Grki in pogani. Očitno je dobro poznal grško kulturo in filozofijo ter bil prepričan, da je mogoče Jezusa predstaviti tudi v tem kontekstu. Izhaja iz judovske tradicije in judovske kulture in verjame, da je Jezusa mogoče približati tudi v grški kulturi. Pri tem sledi ideji, da je odrešenjska zgodovina, zgodovina preteklosti v SZ, da je v njenem središču Jezus Kristus in da po njem nastopi čas Cerkve, ki je prihodnost. Duh potuje skozi zgodovino, doseže vrh v Kristusu in njegovi Cerkvi.

Lahko bi izpostavili nekaj njegovih teoloških poudarkov:

  1. Luka je evangelist Sv. Duha, ki povezuje vsa tri obdobja odrešenjske zgodovine. 
  2. Duh je sila, ki osvobaja od greha, uboštva in obrobnosti. 
  3. Odpuščanje s strani Boga je moč, ki spremni človeka in njegov odnos do drugega. Bog pripravi človeka za ljubezen do bližnjega. Na tej predpostavki Luka gradi svojo ekonomsko in socialno sporočilo. Skrb za uboge.
  4. Luka je tudi zdravnik in za to želi predstaviti umetnost zdravega življenja. Grke je zanimalo življenjsko ravnovesje in zdrava mera. Luka nam pokaže uravnoteženo pot do zdrave človečnosti. 
  5. Učenci morajo to pot prehoditi skupaj z Jezusom. Sprejeti njegov križ in mu slediti, če je treba do smrti. 
  6. Končno je Lukov evangelij tudi liturgični evangelij. Advent in Božič sta zgrajena na njegovih prvih dveh poglavjih. Prav tako pa Velika noč in Binkošti, ko pride Sv. Duha na apostole in za tem oblikujejo prve krščanske skupnosti. 

Anselm Grün pravi, da je Lukov evangelij reklama za Jezusa, bestseler med evangeliji! Vprašanje, ali bo kdaj Dončićeva avtobiografija dosegla naklade evangelista Luka? 

1.             Šifra projekta NRP: 3350-23-3503 - Inovativna pedagogika 5.0

                  RAZVOJNO PODROČJE C3: Pametna, trajnostna in vključujoča rast

                  KOMPONENTA K5: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod

                  INVESTICIJA E: Celovita transformacija (trajnosti in odpornosti) zelenega in digitalnega izobraževanja

                  NAZIV RAZPISA: »Eksperimentalni projekti  – celovit razvoj digitalnih kompetenc in temeljnih znanj računalništva in informatike«

                  KRATEK NAZIV RAZPISA: Celovit razvoj digitalnih kompetenc in temeljnih znanj RIN

                  VSEBINSKO PODROČJE (SKLOP): SKLOP 1 - Transformacija poučevanja in učenja za življenje v digitalni dobi

                  NOTRANJA ORGANIZACIJSKA ENOTA  NA MINISTRSTVU: Služba za digitalizacijo izobraževanja

2.             Datum začetka projekta: 01. 9. 2023

3.             Konec projekta: 30. 06. 2026

4.             Financer: Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija – NextGenerationEU

5.             Vrednost: 3.300.000,00 EUR

6.             Sredstva Zavoda Antona Martina Slomška: 564.639,00 EUR

7.             Nosilna organizacija: Zavod Antona Martina Slomška

8.             Sodelujoče organizacije: 1. Zavor RS za šolstvo; 2. UM, Fakulteta za naravoslovje in matematiko; 3. UL, Fakulteta za računalništvo in informatiko; 4. UP, Pedagoška fakulteta; 5. UM, Filozofska fakulteta; 6. Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor; 7. OŠ Hruševec Šentjur; 8. OŠ Blaža Kocena Ponikva; 9. OŠ Bistrica, Bistrica pri Tržiču; 10. OŠ Šenčur; 11. Gimnazija Celje - Center; 12. OŠ Muta; 13. OŠ Radlje ob Dravi; 14. OŠ Ribnica na Pohorju; 15. OŠ Vuzenica; 16. OŠ Mislinja; 17. IŠ Bistrica ob Sotli; 18. OŠ Šmarje pri Jelšah; 19. VIZ II. OŠ Rogaška Slatina; 20. OŠ Podčetrtek; 21. OŠ Kozje; 22. OŠ Lesično; 23. I. OŠ Rogaška Slatina; 24. OŠ Prežihovega Voranca Bistrica; 25. OŠ Beltinci; 26. OŠ Kajetana Koviča Radenci; 27 Dvojezična OŠ Genterocvi (DOŠ GENTEROVCI); 28. Osnovna šola Janeza Kuharja Razkrižje (OŠ Razkrižje); 29. OŠ Miška Kranjca Velika Polana; 30. OŠ Brežice; 31. OŠ Bizeljsko; 32. OŠ Šmarjeta; 33. OŠ dr. Jožeta toporišiča Dobova; 34. OŠ Belokranjskega odreda Semič; 35. OŠ Loka Črnomelj; 36. Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana; 37. gimnazija Brežice; 38. OŠ bratov Polančičev Maribor; 39. OŠ Rada Robiča Limbuš; 40. OŠ Fram; 41. OŠ Janka Padežnika Maribor; 42. OŠ Pohorjskega odreda Slovenska Bistrica; 43. OŠ Prežihovega Voranca Maribor; 44. OŠ Rače

9.             Sodelujoči na Zavodu Antona Martina Slomška: dr. Andrej Flogie, dr. Samo Repolusk, Mirko Đukić, Jakob Murko, Martina Slankovič, Jožica Brecl, Matevž Bratina, Nejc Kurbus

10. Predstavitev projekta:

Logotip.png

Družbene spremembe in življenje v povezanem, hitro spreminjajočem se svetu (Družba 5.0) postavljajo posameznika in družbo pred mnoge izzive, ki jih ne moremo rešiti le z uporabo ustaljenih vzorcev. Svetovni gospodarski forum, druge organizacije in delodajalci ne povprašujejo le po kompetencah ustvarjalnosti, kritičnega razmišljanja, reševanja problemov in veščinah, povezanih z razvojem in uporabo tehnologije, ampak dajejo vedno večji poudarek tudi medosebnim in socialno-čustvenim veščinam (Taksonomija 4.0). Slednje vključujejo predvsem sposobnost sodelovanja, usklajevanja in učinkovitega komuniciranja z drugimi. Vloga izobraževanja bo tako morala biti priprava mladih na reševanje izzivov prihodnosti.

Na področju izobraževanja to pomeni odmik od ustaljenih vzorcev transmisije znanja k inoviranju lastne prakse in uvajanju inovativnih oblik poučevanja in učenja, ki bodo učečim se omogočale razvijanje njihovih digitalnih kompetenc, temeljnih vsebin RIN, kritičnega mišljenja, kreativnosti in ustvarjalnosti.

Inoviranje lastne prakse poučevanja in učenja je soodvisno od usposobljenosti učitelja ter dostopne tehnologije. Z digitalno transformacijo izobraževanja/pouka je moč pri učiteljih spodbuditi uporabo učnih okolij in strategij poučevanja, ki učencem omogočajo samostojno delo v digitalnem in inovativnem učnem okolju ter posledično s tem pri učencih spodbujajo kritično mišljenje ter razvoj višjih miselnih procesov. To pomeni spremenjen način poučevanja, pri katerem dejavnosti od učencev zahtevajo, da kritično razmišljajo, vrednotijo, povezujejo in uporabljajo usvojene kompetence za reševanje problemov.

Projekt Inovativna pedagogika 5.0 povezuje in nadgrajuje rezultate prejšnjih projektov, ki so že začeli spreminjati tako učna okolja kot paradigmatske poglede na področju poučevanja, podprtega s sodobno tehnologijo v slovenskem prostoru, kot so E-šolstvo, Inovativna pedagogika v luči kompetenc 21. stoletja 1:1, E-šolska torba, EU-folio, ATS 2020, NA-Ma poti, Dvig digitalne kompetentnosti, SETCOM, A-SELFIE in drugi.

V projektu bomo nadgrajevali rezultate, izkušnje in smernice na področju digitalnih kompetenc učečih se in učiteljev ter temeljnih vsebin računalništva in informatike pri učencih in dijakih. Le to bomo dosegli s celostnim pristopom, upoštevajoč vseh 7 temeljnih področij sprememb. Za uspešno transformacijo in paradigmatske spremembe na področju izobraževanja bomo pripravili inovativne učne scenarije, preko katerih bomo predstavili konkretne primere in pristope poučevanja v luči dviga digitalnih kompetenc učeči se ter njihovih temeljnih znanj s področja računalništva in informatike. Le te bomo preizkusili na 40 izbranih VIZ-ih, z njihovimi inovativnimi oddelki in izbranim oddelčnim učiteljskim zborom. V pomoč nam bodo zunanji izvajalci ter inovativna organiziranost dela, ki vključuje način povezovanja konzorcijskih partnerjev, način gradnje učeče se skupnosti, inovativni model izobraževanja učiteljev ter napredno raziskovalno delo na področju uvajanja sodobnih tehnologij v učni proces (od e-storitev in e-vsebin do umetne inteligence, navidezne in obogatene resničnosti, področja humanoidnih robotov ipd.). Vključena bo tudi neodvisna evalvacija, s katero bomo sproti preverjali zastavljene rezultate in kazalnike. Poleg same evalvacije bomo skrbeli tudi za učinkovito vodenje. S takšnim pristopom bomo prišli do modelov celovitega pristopa razvoja digitalnih kompetenc in temeljnih vsebin RIN učečih se na VIZ, podprtih z ustreznimi didaktičnimi priporočili.

Za uspeh projekta so poleg usposabljanja učiteljev in ravnateljev ključni učinkoviti šolski razvojni timi, fleksibilna organizacija, distribuirano vodenje in vzpostavitev celovitega podpornega okolja, vključno z infrastrukturo in strokovnimi ter učečimi se e-skupnostmi. Le tako bomo lahko prišli do ustrezne ravni poučevanja v inovativnih razredih in širše, kjer bo v središču pedagoškega procesa razvoj učenčevih digitalnih kompetenc ter temeljnih znanj RIN učenca, v katerih bodo učenci in dijaki prevzeli aktivno vlogo v vseh fazah učno-vzgojnega procesa od načrtovanja do vrstniškega vrednotenja.

Takšen pristop bo spodbujal in zagotavljal pridobivanje znanj in kompetenc potrebnih za digitalno transformacijo poučevanja oziroma trajnostno digitalno prestrukturiranje poučevanja in učenja. V sklopu projekta tako želimo nadgraditi inovativne pristope poučevanja podprte s tehnologijo na takšen način, ki bo odgovarjal na potrebe družbe 5.0 in bo temeljil na spoznanjih industrije 4.0. To bo izvirni prispevek k stroki in znanosti, saj na tem področju še ne obstaja takšen celovit model, ki bi za temelj digitalne transformacije šole postavil dvig digitalnih kompetenc učečih se ter njihovih temeljnih vsebin RIN preko inovativnega modela permanentnega usposabljanja učiteljev vključno z učečimi se skupnostmi.

Logotipi_spodaj.png

Naložbo sofinancirata Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija - NextGenerationEU

Povezava na spletno mesto noo.gov.si

Letak_jan2024.jpg

Generativna umetna inteligenca v izobraževanju

  1. Šifra projekta NRP: 3350-24-3502
  2. Datum začetka projekta: 21. 5. 2024
  3. Konec projekta: 31. 5. 2026
  4. Financer: Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija – NextGenerationEU
  5. Vrednost: 1.000.000,00 EUR
  6. Sredstva Zavoda Antona Martina Slomška: 285.990,88 EUR
  7. Nosilna organizacija: Zavod Antona Martina Slomška
  8. Sodelujoče organizacije: UP PEF, UM PEF, UL PEF, Zavod RS za šolstvo, Institut "Jožef Stefan", UL FF, UL FRI, UM FERI, OŠ Škofije
  9. Sodelujoči na Zavodu Antona Martina Slomška: Andrej Flogie, dr. Samo Repolusk, Mirko Đukić, dr. Tadej Todorović, dr. Lidija Hamler
  10. Povzetek:

GUI_Logo_WhiteBG.png

V projektu Generativna UI v izobraževanju smo v središče postavili na učenca osredinjeno učenje in poučevanje. To pomeni, da je ključno izhodišče in namen projekta proučevanje, načrtovanje ter aplikacija smernic za smiselno rabo GUI v učenju in poučevanju z namenom podpore doseganja učnih ciljev. Teoretične osnove projekta izhajajo iz dveh v pedagoški stroki uveljavljenih modelov:

  1. TPACK modela, ki učitelje usmerja k didaktično osmišljenemu pristopu in izboru ustrezne tehnologije, ki sta komplementarna in hkrati podpirata proces učenja in poučevanja ter
  2. SAMR modela, ki omogoča presojanje stopnje oz. kakovosti uporabe tehnologije (v tem primeru umetne inteligence) v procesu učenja in poučevanja, v smislu refleksije o njeni dodani vrednosti pri doseganju zastavljenih vsebinskih in procesnih ciljev ter kompetenc učencev.

Jedro projekta predstavlja preplet treh področij: i) raziskovanje področja GUI, ii) preizkušanje pedagoških pristopov v povezavi z GUI ter iii) ustreznih vsebin in aplikacij (z UI), ki lahko v procesu poučevanja in učenja podprejo tako učitelja kot učenca.

  1. Projektni rezultati:
  • Raziskati pomen GUI na percepcijo in spreminjanje učenja in poučevanja z vidika različnih deležnikov, z razmislekom o didaktičnih, pravnih, finančnih ter etičnih vidikih rabe GUI v vzgoji in izobraževanju pri nas.
  • Analizirati stanje in potrebe VIZ za smotrno in učinkovito uporabo GUI v vzgojno-izobraževalnem procesu v Sloveniji.
  • Pripraviti in preveriti/preizkusiti izhodiščne smernice za smotrno in učinkovito uporabo GUI za sodobno učenje in poučevanje učiteljev ter učencev.
  • Priprava, izvedba in evalvacija vzorčnih učnih scenarijev na področju rabe UI v izbranih VIZ.
  • Priprava Smernic za smotrno in učinkovito uporabo GUI za in v izobraževanju.

Logotipi_spodaj.png

Projekt v okviru Načrta za okrevanje in odpornost financirata Republika Slovenija in Evropska unija – NextGenerationEU.

Povezava na spletno mesto noo.gov.si

Politika zasebnosti

 

Namen politike zasebnosti je seznaniti posameznike, starše ter druge osebe (v nadaljevanju: »posameznik«), ki sodelujejo z Zavodom Antona Martina Slomška (v nadaljevanju: »zavod«, »vrtec«, »osnovna šola«, »gimnazija«, »glasbena šola« oziroma »dijaški dom«) o namenih in pravnih podlagah ter pravicah posameznikov glede obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja zavod. Večina obdelave osebnih podatkov temelji na določbah veljavne zakonodaje na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega, srednješolskega in glasbenega izobraževanja, na določbah veljavne zakonodaje za dijaške domove  ter veljavne zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov. Vsaka sprememba tega dokumenta bo objavljena na spletni strani zavoda. Z uporabo spletne strani potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino politike zasebnosti.

Upravljavec osebnih podatkov:

Zavod Antona Martina Slomška

Vrbanska cesta 30, SI-2000 Maribor

e-pošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Telefon: 059 092 100

Spletna stran:

https://www.z-ams.si/

Pooblaščena oseba za varstvo podatkov:

e-pošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

telefon: +386 (0) 2 620 4 300

Spletna stran: www.datainfo.si

1.    Nameni in pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov glede na enoto zavoda

1.1  Hiša otrok – Vrtec Montessori

Ob vpisu otroka v vrtec

Za vpis otroka v vrtec potrebujemo naslednje podatke: osebno ime ter naslov stalnega in začasnega prebivališča otroka in staršev, datum rojstva in spol otroka, EMŠO otrok in staršev, šifro otroka, datum vpisa otroka v vrtec, naslov za stike, telefonsko številko staršev ali naslov elektronske pošte in druge podatke, ki so potrebni za ugotavljanje izpolnjevanja kriterijev za sprejem otroka, ki jih je določil zavod. Te podatke obdelujemo zaradi vodenja postopka sprejema in vključitve otroka v program vrtca. Podatki iz evidence vpisanih otrok se hranijo do njihove vključitve v vrtec, ko se prenesejo v evidenco vključenih otrok, oziroma do izteka veljavnosti čakalnega seznama, na katerem je vpisani otrok. Podatke o otroku, za katerega so starši umaknili vlogo za vpis otroka, vrtec izbriše iz evidence vpisanih otrok. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja in pogodba (izvajanje ukrepov na zahtevo posameznika pred sklenitvijo pogodbe).

Ob vključitvi otroka v vrtec

Pogoj za vključitev otroka v vrtec je sklenitev pogodbe o vključitvi otroka v vrtec, v kateri se določijo pravice in obveznosti. Brez zagotovitve osebnih podatkov, ki so za sklenitev pogodbe nujno potrebni, otroka ne bomo mogli vključiti v vrtec. Po podpisu pogodbe, se vzpostavi evidenca vključenih otrok, ki vsebuje še: datum vključitve otroka v vrtec, zdravstvene posebnosti otroka, ki izhajajo iz potrdila pediatra ali specialista, naslov za stike, telefonsko številko osebe ali naslov elektronske pošte osebe, ki je vzgojitelju dosegljiva med otrokovim bivanjem v vrtcu in podatke o prisotnosti otroka v vrtcu. Te podatke vodimo zaradi ustreznega dela z otrokom pri izvedbi programov, zaradi sodelovanja s starši in zaradi spremljanja plačil staršev za program vrtca. Vrtec podatke v evidenci vključenih otrok izbriše eno leto po izstopu otroka iz vrtca. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja in pogodba.

Ob zagotavljanju pomoči oziroma svetovanja

Ko prične svetovalna služba vrtca voditi postopek nudenja strokovne pomoči otroku vzpostavi evidenco otrok, ki potrebujejo svetovanje oziroma pomoč. Ta evidenca vsebuje: družinsko in socialno anamnezo, razvojno anamnezo, diagnostične postopke, postopke strokovne pomoči in strokovna mnenja drugih institucij: centrov za socialno delo, zdravstvenih institucij, svetovalnih centrov oziroma vzgojnih posvetovalnic. Osebni podatki se zbirajo v soglasju s starši oziroma skrbniki otrok (soglasje se lahko kadarkoli prekliče), razen v primeru, ko je otrok v družini ogrožen in ga je potrebno zavarovati. V tej evidenci vrtec vodi tudi podatke in dokumentacijo o otrocih s posebnimi potrebami, ki so vključeni v vrtec na podlagi odločbe o usmeritvi. Svetovalna služba bo otroka v evidenci vodila do izpolnitve namena postopka svetovanja oziroma pomoči, njegovi osebni podatki pa se bodo izbrisali 1 leto po odhodu otroka iz vrtca. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja in/ali privolitev.

Vodenje mesečnih plačil staršev

Zaradi spremljanja mesečnih plačil vodi vrtec evidenco plačil staršev, ki vsebuje podatke o višini plačil staršev in mesečnih plačilih staršev. Podatki iz evidence se izbrišejo pet let po izpisu otroka iz vrtca, razen v primeru, ko vrtec zoper starše pred pristojnim sodiščem vodi sodne oziroma izvršilne postopke za uveljavitev zahtevkov zaradi neizpolnjenih obveznosti staršev iz naslova plačil staršev za vrtec. V tem primeru se podatki izbrišejo eno leto po poplačilu zapadlih obveznosti. Vrtec mora občini, ki je zavezanka za plačilo razlike med ceno programa in plačilom staršev, za namen preverjanja pravilnosti izstavljenega mesečnega zahtevka, na njeno zahtevo predložiti izpis in zagotoviti vpogled v določene osebne podatke.

Pravna podlaga za obdelavo podatkov je pogodba.

Zagotavljanje sofinanciranja plačil vrtca iz državnega proračuna

Za namen zagotavljanja sofinanciranja plačil vrtca iz državnega proračuna, vodi vrtec evidenco staršev, ki so upravičeni do sofinanciranja. Ta evidenca vsebuje: osebno ime in naslov prebivališča otrok in staršev, EMŠO otrok in staršev, navedbo programa in vrtca, v katerega je vključen otrok, datum vključitve otrok v programe vrtca, podatke o ceni programa, v katerega so vključeni mlajši otroci, ki so oproščeni plačila, podatek o višini plačila staršev v odstotku od cene programa, ki je določen z odločbo pristojnega centra za socialno delo, številka in datum veljavne odločbe ter obdobje upravičenosti in višina subvencije iz državnega proračuna, datum izpisa otroka iz vrtca. Podatki se posredujejo ministrstvu, pristojnemu za predšolsko vzgojo, ki vzpostavi centralno evidenco. Pravna podlaga za obdelavo je zakonodaja.

Obdelava na osnovi privolitev staršev

1.2. Osnovna šola Montessori

Ob vpisu učenca v šolo

Za vpis učenca v šolo potrebujemo naslednje podatke o učencu: ime in priimek ter EMŠO, spol, datum, kraj in državo rojstva, prebivališče in državljanstvo, zdravstvene posebnosti, katerih poznavanje je nujno za učenčevo varnost in za delo z učencem ter sledeče podatke o starših: ime in priimek, naslov prebivališča, telefonska številka, na katero je mogoče posredovati nujna sporočila v času, ko je učenec v šoli. Te podatke obdelujemo za potrebe izvedbe vpisnega postopka, za potrebe obveznega izobraževanja ter za potrebe izvajanja drugih z zakonom določenih nalog. Zbirka podatkov o učencu se skladno z veljavno zakonodajo hrani trajno. Zbirka podatkov o starših se skladno veljavno zakonodajo hrani eno leto po zaključku šolanja učenca. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

Med potekom izobraževanja

Za obdobje izobraževanja učenca v šoli vodimo podatke o napredovanju učencev, izdanih spričevalih, vzgojnih opominih in drugih listinah. V okviru navedene zbirke vodimo sledeče osebne podatke o učencu: ime in priimek ter EMŠO, spol, datum, kraj in državo rojstva, prebivališče in državljanstvo, zdravstvene posebnosti, katerih poznavanje je nujno za učenčevo varnost in za delo z učencem, ter sledeče podatke o starših: ime in priimek, naslov prebivališča, telefonsko številko, na katero je mogoče posredovati nujna sporočila v času, ko je učenec v šoli ter podatke o napredovanju učenca, izdanih spričevalih, vzgojnih opominih in drugih listinah. Te podatke obdelujemo za potrebne obveznega izobraževanja in za potrebe izvajanja drugih z zakonom določenih nalog. Zbirka podatkov o napredovanju, izdanih spričevalih in drugih listinah se hrani trajno, zbirka podatkov o vzgojnih opominih pa se hrani eno leto po zaključku šolanja učenca. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

Ob zagotavljanju pomoči oziroma svetovanja

Osebni podatki, ki jih zbira svetovalna služba, se vodijo v osebnih mapah učencev. Svetovalna služba začne voditi osebno mapo učenca, ki potrebuje pomoč oziroma svetovanje tedaj, ko prične voditi postopek nudenja strokovne pomoči učencu. Zbirka podatkov o učencih, ki potrebujejo pomoč oziroma svetovanje, se zbira v soglasju s starši učencev (soglasje se lahko kadarkoli prekliče), razen v primeru, ko je učenec v družini ogrožen in ga je potrebno zavarovati. Zbirka vsebuje sledeče osebne podatke o učencu: ime in priimek ter EMŠO, spol, datum, kraj in državo rojstva, prebivališče in državljanstvo, zdravstvene posebnosti, katerih poznavanje je nujno za učenčevo varnost in za delo z učencem, ter sledeče podatke o starših: ime in priimek, naslov prebivališča, telefonsko številko, na katero je mogoče posredovati nujna sporočila v času, ko je učenec v šoli, podatke o napredovanju učenca, izdanih spričevalih, vzgojnih opominih in drugih listinah ter družinsko in socialno anamnezo, razvojno anamnezo, strokovno interpretirane rezultate diagnostičnih postopkov, podatke o postopkih strokovne pomoči oziroma svetovanja, dokumentacijo v zvezi s postopkom usmerjanja učenca s posebnimi potrebami in strokovna mnenja drugih institucij: centrov za socialno delo, zdravstvenih institucij, svetovalnih centrov oziroma vzgojnih posvetovalnic. Zbirka podatkov o učencih, ki potrebujejo pomoč oziroma svetovanje, se hrani eno leto po zaključku šolanja učenca. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je privolitev in/ali zakonodaja.

 

Gibalne sposobnosti in morfološke značilnosti učencev

Podatke o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih učencev vpisujemo v zbirni športnovzgojni karton in osebni športnovzgojni karton. Namen podatkovne zbirke v  športnovzgojnem  kartonu je ugotavljanje trendov sprememb telesnih značilnosti in gibalnih sposobnosti učencev na nacionalni ravni kot strokovna pomoč pri oblikovanju nadaljnje strategije razvoja športne vzgoje na vzgojno-izobraževalnem področju in širše, svetovanje o telesnem in gibalnem razvoju učencev, na podlagi katerega lahko učenci, ki to želijo, sami ali s pomočjo strokovnjakov ocenijo raven svojih gibalnih sposobnosti in telesnih značilnosti, si oblikujejo svoje programe vadbe ter dobijo nasvet o vključevanju v različne športne dejavnosti. Osebni podatki o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih učencev se zbirajo ob predhodni pridobitvi pisnega soglasja staršev. Na podlagi izrecne privolitve staršev se lahko podatki iz športnovzgojnega kartona posredujejo tudi Fakulteti za šport (aplikacija SLOfit). Soglasje velja za celotno obdobje učenčevega šolanja, starši pa ga lahko kadarkoli pisno prekličejo.

Zbirka podatkov o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih učencev vsebuje sledeče osebne podatke o učencu: ime in priimek ter EMŠO, spol, datum, kraj in državo rojstva, prebivališče in državljanstvo, zdravstvene posebnosti, katerih poznavanje je nujno za učenčevo varnost in za delo z učencem ter podatke o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih učenca, ki se nanašajo na: telesno višino, voluminoznost telesa, hitrost alternativnih gibov, eksplozivno moč, koordinacijo gibanja telesa, fizično vzdržljivost trupa, gibljivost, mišično vzdržljivost ramenskega obroča in rok, sprintersko hitrost in vzdržljivost v submaksimalnem kontinuiranem naprezanju. Zbirka podatkov o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih učencev se hrani eno leto po zaključku šolanja učenca. Pravna podlaga za obdelavo podatkov sta zakonodaja in privolitev.

1.3. Škofijska gimnazija Antona Martina Slomška

Ob prijavi za vpis ter vpisu dijaka v šolo

Za vpis dijaka v šolo potrebujemo naslednje podatke: osebno ime dijaka in osebe, vpisane v izredno izobraževanje, enotno matično številko občana, elektronski naslov, telefonsko številko, davčno številko, spol, datum, kraj, občino in državo rojstva, stalno in začasno bivališče, državljanstvo, predhodno pridobljeno izobrazbo ter podatke o starših (osebno ime, prebivališče, telefonska številka, elektronski naslov in davčna številka), ime in sedež šole, kjer je prijavljeni končal zadnji razred oziroma letnik, ime izobraževalnega programa, zadnji uspešno končani razred oziroma letnik, o prvem tujem jeziku oz. o obveznih tujih jezikih iz osnovne šole, o ocenah in drugih podatkih v skladu z merili za vpis v šole z omejitvijo vpisa in vpisnimi pogoji, o ponavljanju letnika, podatke o preusmeritvi v drug program, podatke o usmerjanju mladostnikov s posebnimi potrebami, o prenosu prijave ter podatke o programu, na katerega se prijavlja. Navedene podatke vodimo v okviru evidence prijavljenih kandidatov za vpis. Te podatke obdelujemo za potrebe izvedbe vpisnega postopka, za potrebe vzgojno- izobraževalnega procesa ter za potrebe izvajanja drugih z zakonom določenih nalog. Evidenca prijavljenih kandidatov za vpis se skladno z veljavno zakonodajo hrani trajno. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

Med potekom izobraževanja

V obdobju izobraževanja dijaka v šoli vodimo sledeče zbirke oz. evidence podatkov: evidenco vpisanih ter evidenco vpisanih po letnikih, oddelkih in skupinah v redovalnicah; osebni list, ki se vodi za vsakega vpisanega od vključitve do končanja izobraževanja oziroma do izpisa; matično knjigo, ki obsega splošne podatke o vpisanih, o poteku njihovega izobraževanja od vključitve do končanja izobraževanja oziroma do izpisa; matično knjigo, ki obsega splošne podatke o vpisanih, o poteku njihovega izobraževanja od vpisa do končanja izobraževanja oziroma do izpisa; zapisnike oz. poročila v povezavi z zaključnimi izpiti oz. maturo; zapisnike o izpitih, ki obsegajo prijavo k izpitu, potek izpita in doseženo oceno; evidenco vpisanih v izredno izobraževanje; evidenco o preverjanju in ocenjevanju znanja ter evidenco izdanih dokumentov o končanem izobraževanju.

V okviru navedenih zbirk oz. evidenc vodimo sledeče osebne podatke: osebno ime dijaka in osebe, vpisane v izredno izobraževanje, enotno matično številko občana, elektronski naslov, telefonsko številko, davčno številko, spol, datum, kraj, občino in državo rojstva, stalno in začasno bivališče, državljanstvo ter predhodno pridobljeno izobrazbo, podatke o splošnem učnem uspehu, o opravljenih izpitih ter podatke o napredovanju in dokončanju izobraževanja. Te podatke obdelujemo za potrebne srednješolskega izobraževanja in za potrebe izvajanja drugih z zakonom določenih nalog. Vse navedene zbirke oz. evidence podatkov se hranijo trajno. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

Ob zagotavljanju pomoči oziroma svetovanja

Osebni podatki, ki jih zbira in obdeluje svetovalna služba, se vodijo v okviru evidence o dijakih, ki jih obravnava svetovalna služba (v nadaljevanju: »evidenca strokovne pomoči«).

Svetovalna služba šole začne voditi evidenco strokovne pomoči, ko začne voditi postopek strokovne pomoči dijaku. Omenjeno evidenco prične šola voditi šele, ko pridobi pisno soglasje staršev in dijaka (soglasje se lahko kadarkoli prekliče), razen če je dijak v družini ogrožen in ga je treba zavarovati. V tem primeru zadostuje soglasje dijaka. Evidenca strokovne pomoči se vodi od pridobitve soglasja do končane obravnave, vendar najdlje do konca šolskega leta.

Evidenca strokovne pomoči vsebuje sledeče osebne podatke: osebno ime dijaka in osebe, vpisane v izredno izobraževanje, enotno matično številko občana, elektronski naslov, telefonsko številko, davčno številko, spol, datum, kraj, občino in državo rojstva, stalno in začasno bivališče, državljanstvo ter predhodno pridobljeno izobrazbo ter družinsko in socialno anamnezo, razvojno anamnezo, diagnostične postopke, postopke strokovne pomoči in strokovna mnenja drugih inštitucij: centrov za socialno delo, zdravstvenih inštitucij, svetovalnih centrov oziroma vzgojnih posvetovalnic. Evidenca strokovne pomoči se hrani trajno. Pravna podlaga za obdelavo podatkov sta privolitev in zakonodaja.

Gibalne sposobnosti in morfološke značilnosti dijakov

Šola vodi tudi evidenco podatkov o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih vpisanih dijakov (v nadaljevanju: »športni karton«). Namen športnega kartona je ugotavljanje trendov sprememb telesnih značilnosti in gibalnih sposobnosti dijakov na nacionalni ravni kot strokovna pomoč pri oblikovanju nadaljnje strategije razvoja športne vzgoje na vzgojno-izobraževalnem področju in širše, svetovanje o telesnem in gibalnem razvoju dijakov, na podlagi katerega lahko dijaki, ki to želijo, sami ali s pomočjo strokovnjakov ocenijo raven svojih gibalnih sposobnosti in telesnih značilnosti, si oblikujejo svoje programe vadbe ter dobijo nasvet o vključevanju v različne športne dejavnosti.

Osebni podatki o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih dijakov se zbirajo ob predhodni pridobitvi pisnega soglasja dijaka (soglasje se lahko kadarkoli prekliče). Športni karton se vodi od pridobitve soglasja do konca pouka v šolskem letu.

Zbirka podatkov športnega kartona vsebuje sledeče osebne podatke: osebno ime dijaka in osebe, vpisane v izredno izobraževanje, enotno matično številko občana, elektronski naslov, telefonsko številko, davčno številko, spol, datum, kraj, občino in državo rojstva, stalno in začasno bivališče, državljanstvo, predhodno pridobljeno izobrazbo podatke ter podatke o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih dijaka, ki se nanašajo na telesno višino, voluminoznost telesa, hitrost alternativnih gibov, eksplozivno moč, koordinacijo gibanja telesa, fizično vzdržljivost trupa, gibljivost, mišično vzdržljivost ramenskega obroča in rok, sprintersko hitrost in vzdržljivost v submaksimalnem kontinuiranem naprezanju. Zbirka podatkov športnega kartona se hrani trajno. Pravna podlaga za obdelavo podatkov sta privolitev in zakonodaja.

1.4. Dijaški dom Antona Martina Slomška

Ob prijavi za sprejem ter sprejemu dijaka v dijaški dom

Ob prijavi kandidata za sprejem potrebujemo naslednje podatke: osebno ime kandidata, spol, datum, kraj, občino in državo rojstva, EMŠO, naslov stalnega in začasnega prebivališča, državljanstvo, predhodno pridobljeno izobrazbo in šolo, v katero se je prijavil k vpisu oziroma je vpisan. Navedene podatke vodimo v okviru evidence o prijavljenih kandidatih za sprejem. Ob sprejemu dijaka v dijaški dom poleg že naštetih podatkov obdelujemo še podatke o: razporeditvi dijakov (v sobe, skupine in oddelke), veljavnosti nastanitvene pogodbe (sklenitev pogodbe, čas prihoda, čas in razlog izstopa) ter podatke o starših dijaka oziroma poroka nastanitvene pogodbe (osebno ime, EMŠO, davčno številko in naslov stalnega oziroma začasnega prebivališča ter druge kontaktne podatke, ki jih sami dajo). Navedene podatke vodimo  okviru evidence o sprejetih kandidatih. Te podatke obdelujemo za potrebe izvajanja postopka sprejema in bivanja v dijaškem domu ter za potrebe izvajanja drugih z zakonom določenih nalog.

Evidenca o prijavljenih kandidatih za sprejem in evidenca o sprejetih kandidatih se hranita trajno. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

Med bivanjem v dijaškem domu

V obdobju bivanja dijaka v dijaškem domu vodimo evidenco podatkov o sprejetih kandidatih, osebni list dijaka in podatke o nastanitvenih pogodbah, starših oziroma poroku nastanitvene pogodbe in podatke o izdanih odločbah o subvenciji oskrbnine za dijake, ki pri plačilu oskrbnine uveljavljajo olajšavo. V okviru evidence podatkov o sprejetih kandidatih vodimo sledeče osebne podatke: osebno ime kandidata, spol, datum, kraj, občino in državo rojstva, EMŠO, naslov stalnega in začasnega prebivališča, državljanstvo, predhodno pridobljeno izobrazbo, šolo, v katero se je prijavil k vpisu oziroma je vpisan, podatke o njihovi razporeditvi (v sobe, skupine in oddelke), veljavnosti nastanitvene pogodbe (sklenitev pogodbe, čas prihoda, čas in razlog izstopa) ter podatke o starših dijaka oziroma poroka nastanitvene pogodbe (osebno ime, telefonsko številko, e-naslov, EMŠO, davčno številko in naslov stalnega oziroma začasnega prebivališča ter druge kontaktne podatke, ki jih sami dajo). Osebni list dijaka vsebuje še podatke v zvezi z izobraževanjem v času bivanja v dijaškem domu (šola, letnik, program) in vzgojno obravnavo dijaka (vzgojna skupina, interesne dejavnosti, dosežki, pohvale, nagrade, priznanja in drugo). Vse navedene zbirke oz. evidence podatkov se hranijo trajno. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

1.5. Glasbena in baletna šola Antona Martina Slomška

Ob vpisu učenca v glasbeno šolo

Ob vpisu mladoletnega ali polnoletnega učenca v glasbeno šolo potrebujemo naslednje osebne podatke: ime in priimek, spol, datum, kraj in državo rojstva, prebivališče in državljanstvo, zdravstvene posebnosti, katerih poznavanje je nujno za učenčevo varnost in za delo z učencem, ime vrtca oziroma šole, ki jo obiskuje, ter oddelek, razred oziroma letnik, v katerega je vključen, in podatke o starših, če gre za mladoletne učence: ime in priimek, naslov prebivališča, telefonska številka osebe, ki ji je mogoče posredovati nujna sporočila. Navedene podatke vodimo v okviru zbirke podatkov o učencih, vpisanih v glasbeno šolo, in starših, če gre za mladoletne učence. Te podatke obdelujemo za potrebe izvedbe vpisnega postopka, za potrebe osnovnega glasbenega in plesnega izobraževanja ter za potrebe izvajanja drugih z zakonom določenih nalog. Zbirka podatkov o učencih, vpisanih v glasbeno šolo, in starših, če gre za mladoletne učence, se hrani eno leto po končanem šolanju učenca. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

Med potekom izobraževanja

Za obdobje izobraževanja učenca v šoli vodimo podatke o napredovanju učencev, izdanih spričevalih in drugih listinah. V okviru navedene zbirke vodimo naslednje osebne podatke: ime in priimek, spol, datum, kraj in državo rojstva, prebivališče in državljanstvo, zdravstvene posebnosti, katerih poznavanje je nujno za učenčevo varnost in za delo z učencem, ime vrtca oziroma šole, ki jo obiskuje, ter oddelek, razred oziroma letnik, v katerega je vključen, podatke o napredovanju učenca, izdanih spričevalih in drugih listinah ter podatke o starših, če gre za mladoletne učence: ime in priimek, naslov prebivališča, telefonska številka osebe, ki ji je mogoče posredovati nujna sporočila. Te podatke obdelujemo za potrebe osnovnega glasbenega in plesnega izobraževanja in za potrebe izvajanja drugih z zakonom določenih nalog. Zbirka podatkov napredovanju, izdanih spričevalih in drugih listinah se hrani trajno. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakonodaja.

2.    Obdelava na osnovi privolitev

Določene osebne podatke bomo obdelovali samo, če nam boste za to podali svojo privolitev (soglasje). V primeru mladoletnih otrok privolitev dajo starši. V kolikor boste za določen namen podali svojo privolitev, bomo na primer:

  • otroke (starše) preko telefonske številke in/ali elektronske pošte obveščali o naših dejavnostih;
  • objavljali skupinske in/ali posamične fotografije/posnetke otroka na naši spletni strani;
  • za namene obveščanja ime in priimek otroka objavili na oglasni deski;
  • na različnih medijih (odvisno od privolitve) objavili literarne izdelke in druge dosežke otroka skupaj z imenom in priimkom otroka);
  • na različnih medijih (odvisno od privolitve) objavili dosežek otroka na tekmovanjih v znanju, športnih, literarnih in drugih tekmovanjih …

Podaja privolitve je prostovoljna. Privolitev lahko kadar koli prekličete z zahtevkom, poslanim na naš naslov. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, bomo hranili do preklica privolitve ali do zahteve za izbris podatkov. Po prejemu zahteve za preklic privolitve ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo brez nepotrebnega odlašanja. Podatke, ki jih obdelujemo na podlagi privolitve, lahko izbrišemo tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon.

3.    Videonadzor

V zavodu izvajamo videonadzor. S pomočjo videonadzora (kamere so nameščene v okolici vhodov v zavod) spremljamo vstope v prostore in izstope iz njih (na podlagi 77. člena ZVOP-2). Videonadzor izvajamo tudi za namen varovanja posameznikov (otrok, uporabnikov, zaposlenih, staršev in obiskovalcev) ter premoženja zavoda (na podlagi zakonitega interesa, kot ga določa točka (f) 1. odstavka 6. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov (GPDR)). Posnetki se hranijo do14 dni. Videonadzora ne izvajamo na način, ki bi imel poseben vpliv obdelave. Videonadzor na območju dijaškega doma omogoča spremljanje dogajanja v živo. Vse informacije glede izvajanja videonadzora lahko pridobite na telefonski številki oz. elektronskem naslovu organizacije. Pravice posameznikov so opisane v tej Politiki zasebnosti.

4.    Uporabniki osebnih podatkov, iznos podatkov in avtomatizirano sprejemanje odločitev

Med uporabnike podatkov sodijo pogodbeni obdelovalci, ki jih najamemo, da za nas opravljajo določene obdelave osebnih podatkov. Sodelujemo predvsem z: vzdrževalci infrastrukture, vzdrževalci informacijskih sistemov, ponudniki e-poštnih storitev, ponudniki programske opreme in storitev v oblaku ipd. (npr. Arnes, Microsoft, Google, IZUM, E-šola, ipd.), ponudniki družabnih omrežij in spletnega oglaševanja (Facebook, Instagram ipd.). Pravico imate zahtevati informacijo o tem, katerim (zunanjim) uporabnikom so bili sporočeni vaši in otrokovi osebni podatki.

Informacije o prenosih osebnih podatkov v tretjo državo

Osebnih podatkov ne iznašamo v tretje države (države izven članic EU ter Islandije, Norveške in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v primerih uporabe družabnih omrežij in določenih drugih ponudnikov informacijskih rešitev, ko se podatki lahko izvažajo v ZDA, pri čemer so razmerja s pogodbenimi obdelovalci iz ZDA urejena na podlagi standardnih pogodbenih klavzul , ki jih je sprejela Evropska komisija in/ali zavezujočih poslovnih pravil, potrjenih s strani EU.

Avtomatiziranega sprejemanja odločitev kakor tudi oblikovanja profilov ne izvajamo.

5.    Piškotki

Naša spletna stran deluje s pomočjo t.i. piškotkov (angl. cookies), ki so pomembni za zagotavljanje spletnih storitev, uporabljajo pa se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, za pomoč pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta itd. Spletna stran uporablja nujne piškotke, ki se naložijo takoj, za vse ostale piškotke pa potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko kadarkoli spremenite. Piškotke, ki jih brskalnik shrani, lahko posameznik izbriše.

Naša spletna stran uporablja naslednje piškotke:

Ime piškotka

Čas trajanja

Funkcija

     

6.    Pravice posameznika v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico zahtevati dostop do osebnih podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave v zvezi z njim. Ima tudi  pravico do ugovora obdelavi in pravico do prenosljivosti podatkov. Zahteva posameznika se obravnava skladno z določbami veljavne zakonodaje.

Vse navedene pravice in vsa vprašanja lahko uveljavljate z zahtevkom, poslanim na naš naslov. Na vaš zahtevek bomo odgovorili brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev podaljša za največ dva dodatna meseca. O tem boste obveščeni skupaj z razlogi za zamudo. Uveljavljene pravic je za vas brezplačno, vendar pa vam lahko zaračunamo razumno plačilo, če je zahteva očitno neutemeljena ali pretirana, zlasti, če se ponavlja. V takšnem primeru lahko zahtevo tudi zavrnemo. Zavod vas bo v odločitvi o zahtevi seznanil tudi z razlogi odločitve in informacijo o pravici do pritožbe pri nadzornem organu v roku 15 dni od seznanitve z odločitvijo.

V primeru dvoma o vaši identiteti lahko od vas zahtevamo dodatne informacije, ki jih potrebujemo za ugotovitev vaše identitete.

Pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu lahko uveljavljate pri: Informacijskemu pooblaščencu RS na naslovu Dunajska 22, 1000 Ljubljana (e-naslov: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., spletna stran: www.ip-rs.si).

Politika zasebnosti velja od 18. 5.

Odgovorna oseba: Andrej Flogie

                                                                                  

Podpis odgovorne osebe: Slika1.png

Subcategories